منتديات الحلم
أهلا وسهلا بك عزيزي الزائر , ادا كنت ترغب بالتسجيل معنا اضغط على كلمة التسجيل وادا كنت ترغب في المطالعة والاستفادة فالمنتدى منتداك وهو بيتك التاني ونتمنى لك قضاء اوقات سعيدة ومفيدة

اسرة منتديات الحلم

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات الحلم
أهلا وسهلا بك عزيزي الزائر , ادا كنت ترغب بالتسجيل معنا اضغط على كلمة التسجيل وادا كنت ترغب في المطالعة والاستفادة فالمنتدى منتداك وهو بيتك التاني ونتمنى لك قضاء اوقات سعيدة ومفيدة

اسرة منتديات الحلم
منتديات الحلم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اعلانات مجانية اضف اعلانك هنا



جديد المحاضرات

جديد ملخصات الدروووس

امتحانات ، طريقة الاجابة
انظم لمعجبني مدونتا واحصل على جديد الاخبار والوظائف و المحاضرات

اذهب الى الأسفل
Mr.halhoul
Mr.halhoul
المدير العام
المدير العام
ذكر

عدد المساهمات : 5518

نقاط : 32527

ت.التسجيل : 12/12/2009

العمر : 34

اين تعيش : المغرب - الفنيدق

العمل/الترفيه : طالب

المزاج : هادئ

Internet marketing  Empty Internet marketing

السبت 24 مارس 2012, 11:54


Internet marketing


Internet marketing  Internet_marketing




Internet marketing, also known as web marketing, online marketing, webvertising, or e-marketing, is referred to as the marketing (generally promotion) of products or services over the Internet. iMarketing is used as an abbreviated form for Internet Marketing.[citation needed]

Internet marketing is considered to be broad in scope[citation needed] because it not only refers to marketing on the Internet, but also includes marketing done via e-mail and wireless media. Digital customer data and electronic customer relationship management (ECRM) systems are also often grouped together under internet marketing.[1]

Internet marketing ties together the creative and technical aspects
of the Internet, including design, development, advertising and sales.[2] Internet marketing also refers to the placement of media along many different stages of the customer engagement cycle through search engine marketing (SEM), search engine optimization (SEO), banner ads on specific websites, email marketing, mobile advertising, and Web 2.0 strategies.[citation needed]

In 2008, The New York Times, working with comScore,
published an initial estimate to quantify the user data collected by
large Internet-based companies. Counting four types of interactions with
company websites in addition to the hits
from advertisements served from advertising networks, the authors found
that the potential for collecting data was up to 2,500 times per user
per month.[3]


Read More

source

Wikipedia

الرجوع الى أعلى الصفحة
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى